План работы

План работы з адоранымі дзецьмі

ДУА“Бокшыцкая сярэдняя школа”

ў 2021/2022 навучальным годзе

 

Мэта: Удасканаленне сістэмы работы школы па стымуляванні творчага самавыяўлення, самасцвярджэння, самарэалізацыі кожнага вучня

Прыярытэтная задача: развіццё творчай індывідуальнасці дзіцяці, прадастаўленне ўсім навучэнцам магчымасцяў раскрыць свае таленты ў розных напрамках.

Задачы:

  1. Удасканальваць формы і метады работы па мэтанакіраваным выяўленні і развіцці адораных дзяцей.
  2. Стварыць максімальна-спрыяльныя ўмовы для інтэлектуальнага, маральнага і фізічнага развіцця навучэнцаў.
  3. Стымуляваць творчую дзейнасць навучэнцаў.
  4. Распрацаваць і паэтапна ўкараняць прагрэсіўныя тэхналогіі ў рабоце з адоранымі дзецьмі.
  5. Забяспечыць адукацыйную падрыхтоўку навучэнцаў.
  6. Стварыць умовы адораным дзецям для рэалізацыі іх асабістых творчых здольнасцяў у працэсе навукова-даследчай работы і пошукавай дзейнасці.

№ п/п

Мерапрыемства

Тэрмін правядзення

Адказныя

Арганізацыйныя мерапрыемствы

1

Арганізацыя работы па выяўленню матываваных навучэнцаў

Верасень

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, педагог-псіхолаг

2

Стварэнне банка дадзеных матываваных навучэнцаў

Верасень -кастрычнік

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, педагог-псіхолаг

3

Арганізацыя работы факультатыўных, стымулюючых заняткаў па падрыхтоўцы да алімпіяд і конкурсаў

На працягу навучальнага года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

4

Стварэнне ўмоў для правядзення творчых і культурна-забаўляльных мерапрыемстваў да святочных дзён і ў 6-ты школьны дзень

На працягу навучальнага года

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце, педагог-арганізатар

5

Складанне індывідуальных заданняў па падрыхтоўцы навучэнцаў да алімпіяд і конкурсаў

Верасень -кастрычнік

Настаўнікі-прадметнікі

6

Падрыхтоўка і ўдзел у рэспубліканскай алімпіядзе па фінансавай граматнасці

Верасень-лістапад

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

7

Арганізацыя псіхолага-педагагічнага суправаджэння навучэнцаў у перыяд падрыхтоўкі да алімпіяд

Верасень

Педагог-псіхолаг

8

Падрыхтоўка і правядзенне першага этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Верасень -кастрычнік

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, настаўнікі-прадметнікі

9

Удзел у II этапе рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Па плану

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

10

Падрыхтоўка і ўдзел у раённым этапе конкурса работ даследчага характару

Сакавік-красавік

Кіраўніцтва, настаўнікі-прадметнікі

11

Удзел у інтэрнэт-віктарынах, дыстанцыйных алімпіядах па вучэбных прадметах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

12

Арганізацыя выстаў работ

навучэнцаў, якія наведваюць гурткі

дадатковай адукацыі

На працягу навучальнага года

Педагогі дадатковай адукацыі

13

Асвятленне на сайце школы выніковасці ўдзелу і дасягненняў навучэнцаў школы

у розных мерапрыемствах

Пастаянна

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

14

Забеспячэнне рацыянальнага рэжыму функцыянавання факультатыўных заняткаў, аб'яднанняў па інтарэсах

В течение года На працягу года

Кіраўніцтва

15

Маніторынг вучэбных дасягненняў навучэнцаў па вучэбных прадметах

На працягу года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

16

Маніторынг выніковасці ўдзелу навучэнцаў у алімпіядах, конкурсах даследчага характару, творчых конкурсах рознай накіраванасці

На працягу года

Кіраўніцтва

17

Арганізацыя ўшанавання пераможцаў алімпіяд, конкурсаў

Па вынікам года

Кіраўніцтва

18

Удасканаленне арганізацыі правядзення школьных алімпіяд па вучэбных прадметах

На працягу года

Кіраўніцтва

19

Стымуляванне настаўнікаў, вынікова працуючых з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Кіраўніцтва

20

Аналіз работы з матываванымі навучэнцамі ў 2021/2022 навучальным годзе, планаванне работы на 2022/2023 навучальны год

Май, чэрвень

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце

Сацыяльна-псіхалагічнае забеспячэнне работы па плану

Выяўленне матываваных навучэнцаў

21

Збор інфармацыі аб накіраванасці інтарэсаў навучэнцаў па дысцыплінах вучэбнага плана праз гутаркі, дыягнаставанне, выніковасці ў мінулым навучальным годзе

Верасень

Настаўнікі-прадметнікі, класныя кіраўнікі, педагог-псіхолаг

22

Фарміраванне банка даных матываваных навучэнцаў у адпаведнасці са сферамі дзейнасці

Верасень

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, педагог-псіхолаг, настаўнікі-прадметнікі

Правядзенне назіранняў за вучэбнай і пазаўрочнай дзейнасцю навучэнцаў з павышанай матывацыяй

23

Перыядычны збор інфармацыі ад настаўнікаў пра поспехі навучэнцаў

На працягу года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, педагог-псіхолаг

24

Распрацоўка алгарытмаў, памятак для матываваных навучэнцаў па спосабам, прыёмам самастойнай дзейнасці

Кастрычнік

Педагог-псіхолаг

25

Арганізацыя індывідуальных заняткаў з матываванымі навучэнцамі па навучанні іх навыкам падтрымкі псіхалагічнай стабільнасці

На працягу года па выніках дыягностыкі

Педагог-псіхолаг

Арганізацыя і змест адукацыйнага працэсу

Навукова - метадычнае забеспячэнне

26

Стварэнне інфармацыйнага банка даных аб педагогах, выніковасці іх працы з высокаматываваных навучэнцамі

На працягу года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

27

Збор прапаноў па пашырэнні магчымасцяў рэалізацыі разумовага патэнцыялу навучэнцаў ва  ўрочнай і пазаўрочнай дзейнасці

На працягу года

Кіраўніцтва , кіраўнікі МА

28

Папулярызацыя інавацыйных педагагічных тэхналогій

На працягу года

Кіраўніцтва ,  настаўнікі-прадметнікі, кіраўнікі МА

29

Абмеркаванне праблемы арганізацыі работы з матываванымі навучэнцамі і вызначэнне далейшых перспектыў на педагагічным савеце, пасяджэннях МА

На працягу года

Кіраўніцтва,  кіраўнікі МА, настаўнікі-прадметнікі,

30

Майстар-класы з удзелам творча працуючых педагогаў

На працягу года

Кіраўнікі МА

Інфармацыйна-бібліятэчнае забеспячэнне

31

Камплектаванне бібліятэкі навукова-метадычнай літаратурай, якая асвятляе тэорыю і практыку навучання і выхавання матываваных навучэнцаў і адораных дзяцей

На працягу года

Бібліятэкар

32

Папаўненне матэрыяламі псіхолага-педагагічнага зместу ў дапамогу настаўнікам, якія працуюць з матываванымі навучэнцамі, папкі “Праца з высокаматываваных навучэнцамі”

На працягу года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце, педагог-псіхолаг, настаўнікі-прадметнікі

33

Афармленне выставы кніг па дадзенай праблеме.

На працягу года

Бібліятэкар

34

Асвятленне працы з матываванымі навучэнцамі на афіцыйным сайце ўстановы адукацыі

На працягу года

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце

Метадычная работа з педагагічным калектывам

35

Пасяджэння МА, выступленні педагогаў, зацвярджэнне планаў работы з матываванымі навучэнцамі

Па плану работы МА

Кіраўнікі МА

36

Нарматыўна-прававое забеспячэнне:

Палажэнне аб правядзенні школьнага тура прадметных алімпіяд; аб правядзенні прадметнага тыдня; аб конкурсах, віктарынах

Пасяджэнні МА по плану

Кіраўніцтва,  кіраўнікі МА

37

Павышэнне кваліфікацыі педагогаў праз тэматычныя семінары па рабоце з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Кіраўніцтва

38

Стварэнне банка дадзеных творча

працуючых педагогаў

На працягу года

Кіраўніцтва

39

Удасканаленне работы педагогаў праз узаеманаведванне ўрокаў, удзел у рабоце семінараў рознага ўзроўню, удзел у рабоце творчых груп, тэматычныя пасяджэння МА, майстар-класы

На працягу года

Кіраўнікі МА, настаўнікі-прадметнікі

40

Удзел у конкурсах прафесійнага майстэрства

На працягу года

Кіраўнікі МА, настаўнікі-прадметнікі

41

Папаўнення банка дадзеных алімпіядных заданняў розных узроўняў

На працягу года

Кіраўнікі МА, настаўнікі-прадметнікі

Дзейнасць педагогаў

42

Выяўленне навучэнцаў з павышанымі здольнасцямі ў працэсе вывучэння вучэбных прадметаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

43

Складанне індывідуальных планаў работы з матываваных навучэнцамі

Верасень

Настаўнікі-прадметнікі

44

Ажыццяўленне падбору энцыклапедычных матэрыялаў, вучэбнай літаратуры, дыдактычных матэрыялаў па раздзелах прадметаў, арганізацыя працы ў бібліятэцы для падрыхтоўкі да ўдзелу ва ўсіх этапах алімпіяды, выкананню даследчай працы

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, бібліятэкар

45

Падбор методык, тэхналогій, асобасна – развіваючых методык па вучэбных прадметах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

46

Арганізацыя і правядзенне алімпіяд па вучэбных прадметах

На працягу года

Кіраўнікі МА, настаўнікі-прадметнікі

47

Развіццё артыстычнай адоранасці праз правядзенне творчых мерапрыемстваў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

48

Арганізацыя індывідуальных і групавых заняткаў для навучэнцаў па падрыхтоўцы да алімпіяд і конкурсаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

49

Арганізацыя даследчай дзейнасці навучэнцаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

50

Прыцягненне навучэнцаў да ўдзелу ў рэспубліканскіх і міжнародных прадметных конкурсах «Кенгуру», «Зубрёнок», «Буслік», «Журавлик» і інш.

На працягу года

Адказныя за правядзенне конкурсаў

51

Удзел педагогаў у метадычных мерапрыемствах, у навукова-даследчых канферэнцыях і інтэлектуальных конкурсах розных узроўняў

На працягу года

Кіраўнікі МА

52

Распрацоўка матэрыялаў для правядзення школьных алімпіяд, Тыдня фінансавай пісьменнасці

Кастрычнік

Люты

Кіраўнікі МА

53

Забеспячэнне ўдзелу адораных дзяцей у раённых, абласных конкурсах рознай накіраванасці

На працягу года

Кіраўніцтва, настаўнікі-прадметнікі

54

Справаздача настаўнікаў-прадметнікаў аб выніковасці працы з матываванымі навучэнцамі

Май

Кіраўнікі МА

Арганізацыя работы з навучэнцамі

55

Прыцягненне вучняў на

факультатыўныя заняткі

Да 01.09.2021

Настаўнікі-прадметнікі

56

Правядзенне індывідуальных, групавых заняткаў, кансультацый па падрыхтоўцы да алімпіяд

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі, педагог-псіхолаг

57

Удзел у рэспубліканскіх і міжнародных прадметных конкурсах «Кенгуру», «Зубрёнок», «Буслік», «Журавлик» і інш

Па графіку

Адказныя за правядзенне конкурсаў

58

Правядзенне 1-га этапа рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах сярод

навучэнцаў 5-11 класаў

Кастрычнік

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,

настаўнікі-прадметнікі

59

Накіраванне навучэнцаў да ўдзелу ў 2-ім этапе рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Кастрычнік -люты

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,

настаўнікі-прадметнікі

60

Удзел у раённай прадметнай алімпіядзе сярод нвучэнцаў 4-8 класаў

Сакавік

Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце,

настаўнікі-прадметнікі

61

Правядзенне конкурсаў, віктарын, турніраў, інтэлектуальных гульняў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

62

Удзел вучняў у міжнародных

конкурсах, Інтэрнэт-алімпіядах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

63

Прыцягненне матываваных навучэнцаў да падбору і падрыхтоўцы заданняў для правядзення школьных алімпіяд і конкурсаў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

64

Заняткі з матываванымі навучэнцамі па развіцці эмацыйна-валявой сферы

Па выніках дыягностыкі

Педагог-псіхолаг

Работа з законнымі прадстаўнікамі навучэнцаў

65

Кансультацыі для бацькоў па аказанні дапамогі дзецям у перыяд падрыхтоўкі да алімпіяды

Па запыту

Настаўнікі-прадметнікі,

педагог-псіхолаг

66

Правядзенне бацькоўскіх сходаў з аналізам удзелу навучэнцаў у прадметнай алімпіядзе

Лістапад,  студзень,

май

Кіраўніцтва

67

Прыцягненне бацькоў да падрыхтоўкі і правядзення мерапрыемстваў інтэлектуальнага характару

На працягу года

Класныя кіраўнікі

68

Інфармаванне бацькоў аб дасягненнях навучэнцаў праз стэндавую інфармацыю, бацькоўскія сходы

На працягу года

Кіраўніцтва, класныя кіраўнікі

69

Інфармаванне бацькоў аб дасягненнях навучэнцаў праз стэндавую інфармацыю, бацькоўскія сходы

Май

Класныя кіраўнікі

Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне

70

Дыягностыка ўзроўню інтэлектуальнага развіцця, псіхалагічных уласцівасцяў і стану асобы

На працягу года

Педагог-псіхолаг

71

Кансультацыі і заняткі з навучэнцамі па развіцці эмацыйна-валявой сферы па выніках дыягностыкі

На працягу года

Педагог-псіхолаг

72

Кансультацыі для настаўнікаў- прадметнікаў,

класных кіраўнікоў

па выніках псіхадыягностыкі

На працягу года

Педагог-псіхолаг

73

Індывідуальнае кансультаванне законных прадстаўнікоў вучняў па выніках дыягностыкі і па ўзаемаадносінах з матываванымі навучэнцамі

На працягу года

Педагог-псіхолаг

74

Арганізацыя групавых і індывідуальных форм работы з педагогамі па пытаннях,

якія ўзнікаюць у працы з навучэнцамі

Па запыту

Педагог-псіхолаг

75

Распрацоўка псіхолага-педагагічных

рэкамендацый па рабоце

з матываванымі навучэнцамі

Кастрычнік

Педагог-псіхолаг

76

Удзел у рабоце метадычных аб'яднанняў настаўнікаў, семінарах, педагагічных саветах

На працягу года

Педагог-псіхолаг