План работы
з навучэнцамі, якія маюць нізкую
вучэбную матывацыю
2022/2023 навучальны год
№ п/п
|
Змест мерапрыемства |
Тэрмін выканання |
Адказны за выкананне |
1. |
Арганізацыйныя пытанні |
||
1.1 |
Выявіць рэйтынг вучэбных дасягненняў навучэнцаў і ступень іх навучанасці |
Па заканчэнні кожнай чвэрці |
Класны кіраўнік
|
1.2 |
Саставіць банк дадзеных на непаспяваючых навучэнцаў па вучэбным прадметам |
Па заканчэнні кожнай чвэрці |
Класны кіраўнік
|
1.3 |
Саставіць спісы навучэнцаў, якія паспяваюць на «1-2» балы па вынікам чвэрці |
Па заканчэнні кожнай чвэрці |
Класны кіраўнік
|
1.4 |
Унесці карэкціроўкі ў памяткі-рэкамендацыі па рабоце з непаспяваючымі навучэнцамі |
Па заканчэнні кожнай чвэрці |
Настаўнікі- прадметнікі |
1.5 |
Праводзіць падтрымліваючыязаняткі з навучэнцамі |
На працягу навучальнага года |
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
2 |
Работа з педагагічнымі кадрамі |
||
2.1 |
Правесці аналіз вынікаў вучэбнай дзейнасці навучэнцаў па чвэрцям |
У канікулярны перыяд |
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
2.2 |
Абмеркаваць на паседжаннях метадычных аб’яднанняў работу па арганізацыі работы на ўроку з навучэнцамі па павышэнню якасці ведаў |
Згодна планаў метадычных аб’яднанняў |
Кіраўнікі метадычных аб’яднанняў |
2.3 |
Правесці з настаўнікамі індывідуальныя і групавыя кансультацыі па тэмам: Ø Прычыны адставання – пачатак непаспяховасці навучэнцаў; Ø Прафілактыка непаспяховасці; Ø Аказанне дапамогі непаспяваючым навучэнцам на ўроку; Ø Метады, стымуліруючыя навучэнцаў з мэтай папярэджвання адставання і слабай паспяховасці; Ø Прафілактыка ранняй непаспяховасці – сістэма работы па фарміраванню добразычлівых адносін да вучобы ў слабапаспяваючых навучэнцаў. |
Кастрычнік Лістапад
Снежань
Пастаянна
Люты
|
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
2.4 |
Правесці гутаркі, кансультацыі па арганізацыі паўтарэння вучэбнага матэрыяла |
На працягу года |
Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
3 |
Работа з бацькамі |
||
3.1 |
Бацькоўскі сход. Парады бацькам па павышэнню адказнасці ў навучэнцаў за вынік сваёй працы |
Кастрычнік |
Класны кіраўнік Намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце |
3.2 |
Прадоўжыць работу сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай службы па стварэнню благанадзейнага мікраклімату ў сем’ях |
На працягу навучальнага года |
Педагог-псіхолаг |
3.3 |
Правесці анкетаванне па выяўленню адносін навучэнцаў да ўрокаў |
Лістапад-снежань |
Класны кіраўнік |
3.4 |
Правесці класныя сходы з навучэнцамі па прафілактыцы непаспяховасці і нізкай паспяховасці навучэнцаў |
Па графіку класных гадзін |
Класны кіраўнік |